Kizlar bu sorum yakin bir arkadasim icin olcak..Arkadasim fsh degeri 16 oldugu icin doktor tup bebege baslamiyor degerin düşmesi icin 3 aydir bekliyorlar bazi ilaclar kullaniyor bu ay acaba dustumu deger derken bu defa ilaclar kist yapmis yumurtalari baskilamis ve vu ayda başlayamadilar dier aya tekrar bakcaz dedi doktor..Bu durum ile karsilasan var mi fsh degeri illaki düşük olmak zorundami tüp bebek için acil dönüş saglarmisinz ayni durumu yaşayanlar