Kızlar bi kaç gün öncesine kadar ne zaman uyandığını ne tarafa yatınca çok tekmeleyecegini biliyodum hissediyodum hareketlerini sürekli de hareketliydi sağ tarafıma yatınca ama iki gündür çok azaldı sağa dönüyorum sola dönüyorum sırt üstü yatıyorum ama yok. Hissettiğim bi kaç hareketi de gaz ağrısından ayırt edemiyorum.Bu haftalarda hareket düzensizliği normal midir yaşayan varsa lütfen bi içimi rahatlatin