Cağğnım anneler merhaba. Bir şey danışmak istiyorum çünkü kafam karıştı, herkes bir şeyler söylüyor. Kimi eğer bir belirti yoksa test yapılmıyor diyor, kimi de mutlaka anne ve yanında kalacak refakatçiye yapılıyor diyor. Kesin bilgisi olan anneler beni aydınlatır mısınız lütfen 😇🙏