Sürekli saç kestiren birisiyim ve çok hızlı uzar saçlarım ama çokta dökülür avuç avuç şuan da eşim izin vermiyor kestirmeme epeyce de uzadı salamıyorum saçlarımı her yerden kıl çıkıyor tiksiniyorum örgü de tutmuyor saçımı hemen bozluyor 10 dk da bir açıp yeniden yapmam gerekir topuz yapıyorum başım ağrıyor topluyorum başım ağrıyor ne yapacağımı şaşırdım sürekli açma isteği oluyor tokayı aç bağla aç bağla sıkıldım bi çözümünüz varmı baş ağrıtmayacak bir çözüm