merhaba bayanlar.Bu ay inş hamile kalmış olmayı temenni ediyorum.geçen ay tüm hamilelik belirtilerini göstermeme rağmen maalesef adet oldum.bu ay biraz daha oluruna bıraktım,geçen ay ki kadar hamile kalmaya uğraşmıyorum.ama bugün karnımda bir ağrı var yumurtalıklarıma doğru,sanki adet olacakmışım gibi.ama adetime daha 10 gün var.bu üşütme belirtisi falan mı yoksa inş bu ay hayırlı haberlerin beni beklediğine işaret olabilir mi?inş fikri olan arkadaşlar bana yardımcı olurlar🥰