Yeppudaa Arkadaslar adetime 9 gunvar test yapsam cikarmi. Bugunlerde sirt agrisi mide bulantisi bas donmesi çekiyorum. Acaba test yapsam cikar mi.
Esmaq38y Yeppudaa benimde 9 gün var sadece kasıklarda hafif ağrı oluyor bide akıntı var bende sizde de oluyor mu
hatice_eymen_zehra0042 Esmaq38y bende akıntı çok aşırı oldu birkrre Bn bildim bileli akıntı olurdu ama afedersiniz böyle çamşr beyaz beyaz lekeydi avuç avuç glyr Du szdede öylmi
Annelerinannesi_61 Yeppudaa benim adetim 1 gün bile geçmezken 9 gün geçti kan verdim negatif çubuk test yaptım negatif
Yeppudaa Berfin2121 adet düzensiz lihim vardi. Bu ay bakalim eger hamile kalirsam sorun yok. Hamkle kalmazsam adetim gecikirse bu ayda. Demekki sorun vardir hastaneye gotcem tekrardan.
Berfin2121 Yeppudaa benimde kimi zaman sitresten dolayı kaçgün üstünden geçiyor umarım bi sorun yoktur inşalah da hamilesinizdir benim yarın beli olcak çok sabırsızım🙃
Berfin2121 Benim adete 6gün var kasık agrısı için geldim kan testi de verdim hamilelik için saat 2yi bekliyorum. Garip ama çok eminim hamile olduguma😀