Sareka Merhabalar :) Ben bebek alışverişimi bitirdim sayılır. Emzik kullanmak bana doğru gelmedi. Sonuçta emziğe alıştıran biz oluyoruz. Doktoruyla bu durum hakkında konuşan var mı? Yani uzman görüşü istiyorum daha çok. Yardımcı olur musunuz ?