Esra-dmr Kızlar hamilelik de ıhlamur ya da bitki çayı kullanıyor musunuz? Kimisi sakıncalı kanamaya falan yol açabiliyor diyor emin olamadım 🤨
Aylayla Esra-dmr ben gribal enfeksiyon geçirdin 24 haftalıkken doktorum ıhlamur ve taze zencefil çayı içebilirsin onların bir sakıncası yok dedi
_TuBaa_ Esra-dmr Bu tarz konular Önemli ve sadece doktor ile ilerlemeli.. Çünkü ilk aylar önerilmiyor, son aylar izin veriliyor ama Yinede hamile annenin durumuna göre değişiyor.
Esra-dmr Aysnctl sordum canım ben genel olarak merak ettim sizlerle de paylaşıp fikir alışverişi yapmak istedim çok teşekkürler ☺️
Esra-dmr _TuBaa_ doktorumla konuştum zaten canım. Hani emin olmak istiyor ya insan ondan dolayı sizlere de danıştım ☺️
bb1509 Esra-dmr sadece ıhlamue diye biliyorum ben de arada papatya vs için diyenlerde var ama hamileliğin son trimesterında ıhlamuru da önermiyorlar erken doğumu tetikliyor diye bir yazı okumuştum iyi araştırmakta fayda var
_TuBaa_ Esra-dmr Anladım canım, o zaman söyle söyleyim, doktorum ilk 4 ay be hasta olmadığım sürece hiç Önermedi bitki çaylarını. Taaaa ki 8 ay ve Covid olana kadar. Ihlamur, nane limon açık çay bol limonlu. 🤭
bb1509 Esra-dmr benim de çok canım çekiyo arada bir bardak içmeyi düşünüyorum tadını çok sevdiğim için 🤭
Aylayla Esra-dmr geçmiş olsun bol portakal limon mandalina ve ıhlamur zencefil çayı için toparlarsınız inşallah
Ipek0z Esra-dmr benim doktorum ıhlamuru bile yasakladı şu an sadece ballı limonlu sıcak su içebiliyorum 🙄
Esra-dmr Ipek0z bana da ilk 3 ay sınırı vardı gribimde biraz ağır seyredince artık günde bir kez içebilirsin dedi
demir_dilek Esra-dmr Hamile olduğumu ogrendigimden beri diyetisyene gidiyorum. Şu an 32+1 haftadayim. Ihlamur verdi bana ve günde sadece 1 fincan