MERVESK
Yani sizi üzmek istemem, bende çok dinledim benim bebeğimede sunu söylediler sağlıklı oldu filan ama inanın çok farklı bir durum. Asla sizi üzmek istemem, Hakkınızı helal edin şimdiden🙏
Bizde ilk 9 hafta dr. Bir terslik gördü ve hemen anında perinatoloji dr. Söyledi oda kabul etti. Baktı Down şüphelendiler çünkü genelde Kalp ile ilgili sıkıntıları oluşturduğu için. Bize detaylı baktı be sonrada herşey güzel anlattı ama kırmadan incitmeden olabilirlerse konuştuk. Ve inan kalbime hiç down düşmedi hep bebeğimin kalbinde bir sorun var dedim ilk günden 124 ile başladık ve hep düştü. 12 hafta 2.li test için tekrar sözleşti. O arada her hafta kendi dr. Kontrol etti. Hiç umudumu kırmadı ama kendimizde hazırlamam için yardım etti. 2.li testte nift testi yaparız demişti ama bebeği gördüğünde artık gerek kalmadığını hemen kordonsentez yapmamızı söyledi biz o an tamam dedik yaptı testi hatta benim yanımda tek tek seçti. 1 saatimizi aldı. En sonunda test sonucu bekledik ama zaten dr. Bize bebeğinin kalp kapakçıklarının oluşmadığını, organların ters olduğunu, ven iki tane olduğunu. Daha neler neler.
O arada başka hastaneler gittim ki devlette bile dr. Ve perinatolog BULDUM. Bana dedikleri Hocamız zaten herşey söylemiş. İştersen şimdi sana yardımcı olurum özele boşuna para verme yatış yapalım düşürelim dedi. Ben kabul etmedim. Çünkü eşimle oturup konuştuk ve ben en son kendimizde riskse atarak kabul etmedim kalbinin durmasını bekledim. 🥺 Çünkü bebeğimin sürekli kalp atışı düşüyordu. 12 dr. Gördü ve hepsi aynısı söyledi.
O arada testtin sonucu güzel geldi bebeğin genleri temiz. Ama herkesin dediği bu bebek yaşamla bağdaşmıyor.
15 haftalık iken yatış yaptım ve yarıştan 1saat sonra kaybettim.
Zor bir süreç ama bazı gerçekler nettir. O süreçte sadece dr. Ve en son bana bırakılan kararlar ile ilerledim. Pişman olmadım aldır aldır diyenlere. O an ki psikoloji çok farklı.
Her şeye hazırlıklı ol. Bütün kalbim ile tabi ki her şey güzel olsun sizin için diyorum. Ve ne olursa olsun kendinizi her şeye hazırlayın.
Ocakta kaybettim bebeğimi, 3 ay sonra hamile olduğumu öğrendim, şuan 34 haftadayız ve bebeğim ocakta gelecek. Bu Rabbimin bana bi Lütfü diyorum Yıkıldığım yerden tekrar kaldıracak diyorum. 🥺
Rabbim yar ve yardımcınız olsun. Her şey güzel olsun. Güzel haberlerinizi bekliyorum. Benim umudum sizin umudunuz olsun ve gerçekleşsin inşallah.