Kubrabekir Ben park beşik almıştım ilk oğlumda 5 yıl kullandı şimdi genç odası aldım ona. Şimdi 2. Bebeğim olacak Allahın izin verirse ona da kullanabilirim park beşiğimi hiç bişeyi yok çok ta rahat katlayıp kaldırma açısından da