Cagandenizinannesi Merhaba kızlar 30. Haftamdayım bu haftadan sonra ne yer içersem bebek kilo alır nasıl beslenmek lazım tecrübelerinizi paylaşır mısınız?Teşekkürler
nilsmother Cagandenizinannesi süt ayran soda kaşar peynir baklagiller meyve muz bunlar güzel kilo aldırırmış
Selimegzoglu Cagandenizinannesi pekmez, muz ve hurma yiyebilirsin canım yumurtada diyorlar ama ben hiç yemedim yiyemiyoruz çünkü
baby3_ Cagandenizinannesi bizzat bu hafta denedim hergün küçük olanlardan muz , kaşar , kabak çekirdeği ve süt içtim gerçekten ikiz kızlarıma haftada 100 den fazla gram aldırdım
Cagandenizinannesi Ozdmrkbraa en son 29 da gittim 1370 gram demişti doktor oğlum biraz düşük kilolu doğmuştu pek yiyemiyordum onda bişey ama bunda iştahım iyi faydalı şeyler yiyeyim diye düşündüğüm için sordum
Cagandenizinannesi Selimegzoglu her gün bir yumurta bir muz yiyorum süt içemiyorum ama mutlaka bir kase yoğurt yiyorum
Nazl_Krdnz Elifberk F-Gemi valla ben bulunduğum yerde açık süt alamıyorum marketten alıyorum kaynatmadan ısıtıp içiyorum yani sağlıklı olmuyor mu bilmiyorum yoğurtu da marketten alıyorm malesef endişe ediyorum bende
nesgeneral11 Bizde de kilosu geri gidiyordu her gün süt yoğurt muz ve ekstra bir çay bardağı et suyu tükettim. O hafta 300 gr almıştı. Özellikle et suyunun çok fayda ettiğini düşünüyorum
Ozdmrkbraa Cagandenizinannesi son haftalarda hızlı kilo alıyor zaten ben sabahları aç karnına keçiboynuzu özü içtim 36 haftalığız doktorum bugün artık onu içme bebek sağlıklı ama eğer doğum zamanı uzarsa kilo artışı çok olur normal doğum olmaz dedi günlük haşlanmış yumurta ye çiğ kuruyemiş 1 kaşık pekmeze bir iki damla limon damlatıp içebilirsin kaşar peyniri çok kilo aldırıyor diyorlar ama benim doktorum onun yerine daha sağlıklı besinler tüket dedi kaşar peynirini çok sağlıklı bulmadı zaten bende öncesinde çok sevmezdim
F-Gemi arkadaşlar bişi sormak istiyorum sütü hazırmı alıyosunuz yoksa açık sütmü? hangisinden içmem gerekiyo acaba🙈
Cagandenizinannesi F-Gemi ben pastörize süt diye biliyorum diğeri hem bakteri barındırabiliyormuş iyi kaynatmayınca kaynatınca da vitamin değeri düşüyormuş
crescent_ F-Gemi pastörize süt en sağlıklısı olandır. açık süt veya uht almaktansa mümkünse pastörize/ günlük süt tüketin. bir gıda mühendisi olarak nacizane tavsiyem bu yöndedir. ben hem kendime hem kızıma günlük süt alıyorum.
F-Gemi Cagandenizinannesi ya normalde açık süt alıyoruz diğer sütçüler gibi değil günlük sağıp getiriyodu abi. 5 kilo alıyorum kaynatıp hem yoğrt mayalıyorum hem içmelik ayırıyorım kendime ama arkamı dönüyorum süt bitiyo 🙈 eşime marketten gelirken al dicem ikilemde kalıyorum acaba paket süt sağlıklımıdır diye ondan sizede danışayım dedim😊
Cagandenizinannesi F-Gemi bana doktorum pastörize önerdi ama ben ne hazır ne köy sütü içemiyorum yoğurt yiyorum
Tatliheyecan 30+5teyiz 20 günde bebeğim 435 gram almış bende hergün peynir süt soda yumurta yoğurt yerim muzu 2 günde bir kabak çekirdeğinide öğrenince son günlerde tüketiyorum. Haftada kaç gram alması lazım acaba bu zamanlarda
Cagandenizinannesi Tatliheyecan uygulamada 200 250 geam diyor ama net bilmiyorum ben 29 da gittim 1370 gram 39 cm di
Liva90 Cagandenizinannesi 38.haftada bebeği 3700 kilo doğmuş bir anneyim, öncelikle kilo asla sağlık demek değil ama siİ anlıyorm giydirmek yıkamak biraz daha kolay oluyor…tavsiyem hergün bir soda sabahları bir muz kahvaltıda kaşar peynir ve pekmezle tahini karıştırıp yiyin göreceksinz haftsına göre ilerleyecek
Cagandenizinannesi Liva90 teşekkür ederim isteğim kilolu olması değil de ideal kiloda doğması oğlum gününde 2600 doğmuştu çok zorlandım bakmakta.