Kkkbra Merhaba, bende 6 haftalik gebeyim.kanamam oldu ama.kahverengi bi lekeydi hemen doktoruma başvurdum. Progestan verdi düşük riskim varmıs. Suanda evde sürekli yatarak istirahat ediyorum