Ozlem_3503 Merhaba bayanlar 15 haftalık hamileyim 1 hafta kontrol amaçlı hastaneye gittim bir sorun yoktu dün gittiğimde ise rahimde yapışıklık görüldü bir sorun yaratır mı bu şekilde olup sağlıkla bebeğini kucagına alan var mı
mercimeginanne Ozlem_3503 bnmde polip ameliyatı sonrası yapışıklık oluşmuş şuan 24. haftadayız. Doktorum bebekle teması olmadığı için bir sorun teşkil etmez ama gene de takip edelim dedi.
Ozlem_3503 mercimeginanne baya araştırdım riskli durum diyorlar bebeğin ölme şansı çok yüksek falan yazıyor internette
mercimeginanne Ozlem_3503 bana doktorum bir sıkıntı olmadıgını söyledi. Eğer bebek gelişirken temaslı olsaydı bi engel durumu olurdu ama senin ki uzakta dedi. Şükür de bir problemimiz yok. Bnm ince bir ip gibi yapışıklı. Histereskopi sonrası sık rastlanan bir durummuş
Ozlem_3503 Herhangi bir amaliyat yada işlem geçirmedim ilk gebelik enfeksiyon dam kaynaklı olabilir mi
mercimeginanne Ozlem_3503 sanmıyorum enfeksiyon kaynaklı oldugunu. Bence doğuştandır. Sonradan bunun ameliyatını falan yapıyorlar heralde gerek duyarlarsa diye biliyorum.
Ozlem_3503 Haklısınız doğuştan da olabilir ama 1 hafta içinde belli oldu 14 hafta boyunca hiç bişey çıkmadı benimde bebek aşagıda bant denen şey yukarıda biraz benim gördüğüm kadarıyla