Elifipek41 gebeligimi ogrenmeden once muayene amacli akademideki arzu hanima gitmistim tavsiyeler uzerine. Ilgi olarak iyiydi ama surekli gereksiz ozel ilaclardan aldirmisti bizde az cok allahtan bilgimiz vardi eczaneye gittimizde ozel ilaclara gerek yok zaten ayni işlevde olan ilaclari vermis size diye bilgilendirmisti, akademide ucretler eger gebelik varsa 215 tl eger gebelik yoksa muayene ucreti 15 tl