Busra0710 Kızlar yüz üstü yatmak zararlı mı ya, ben sık sık kendimi öyle buluyorum geceleri. Korkuyorum da bebeğimi eziyor muyum diye
Ebrumihrimah Busra0710 5 aya kadar sıkıntı olmuyormuş bende kendimi yüz üstü yatmaktan alikoyamiyorum
Busra0710 Ay çok rahatladım çok teşekkür ederim, bebeği eziyormuşum gibi hissedip sabahları korkuyla uyanıyordum rahatladım