Pamukseker__ benim adet günüm daha gelmedi ama bir beklentim olduğu için 2-3 kere test yaptım hepsinde ikinci çizgi silik şekilde çıktı internette araştırdım silik çıkıyosa hamileliğin başları olduğu için değerler düşük olduğundan silik çıkıyomuş 1 hafta sonra tekrar yapıcam test bakalım hayırlısı senin içinde bnm içinde