Betulmtn https://www.jup1.com/image/cRqd Ay nolur Bi bakın bu ne anlama geliyor. Beyaz çizgi görünüyor 2.cizgide.adet günüm yarın. Ama mide bulantım çok fazla o yüzden suphelenip yaptım.
Duygus97 Betulmtn canım yok gibi görünüyor olsa kırmızı ya da pembemsi Bi çizgi olurdu testlerin yanılma payı olabiliyor tekrar dene istersen
Mavi87 Betulmtn canım ben forum sitesinde okumuştum. Senin gibi yine biri böyle test yapmış beyaz çizgi çıkmış hatta görselde yüklemişti bakmıştım. Pozitifti onun kan sonucu. Bilmiyorum belki denk geldi belkide gerçekten pozitif oluyodur
Betulmtn esraolgun amin teşekkür ederim. Ama şimdiye kadar beya hiç görmedim çok test yaptım. Bozuk olunca ilk kırmızı da çıkmaz diyolar
Betulmtn Emel38 geçen ay bu marka ile öğrenmiştim hamilelik ama adetim geçince. Şimdi adet günüm yarin