haziranin25i ne zormus bu işler daha anne olmadan stresi başladı canım ya 🤗 ne yazık ki adada yaşıyorum hava durumundan dolayı düşük riskim de olduğu için gemi çok sallıyor şehir merkezine gitme şansım yok bir kez gittim ilk betam pazar günü 228 di bulunduğum yerde haftada 1 kez beta yapılıyor pazartesi yapılıp çarşamba çıkıyor onu beklemek zorundayım canım