Hamile olduğumu öğrendiğimden beri kabızım. Bol su içiyorum ama ne yaptıysam kabızlığa bir çare bulamadım doktorum lavman yaptı arada bir sen de yapabılırsin diyor ama benim durumum arada bir gibi değil hep kabızım ve kasılma oluyor zaten riskli gebelik geçiriyorum sürekli kanamam var sürekli yatıyorum kasılma olmaması gerekiyor. Benim gibi yoğun kabızlık yaşayanlar var mı çözümü nasıl buldunuz