Kizimveoglumm Yakın zamanda giden var mı acaba muayene ücreti dogum ücreti hakkında bilgisi olan var mı
Rmysalii Kizimveoglumm qben uzun süre Bağcılar’da oturdum Fatma hanım var orda Cok iyi bı doktor ama doğum sürecini bilmiyorum
Kizimveoglumm Rmysalii 2018de kızımı orda dogum yaptım karslı bir doktordu ozaman 900 tlye yapmıştım şimdi ne kadar onu bilmiyorum telefon ile bilgi vermiyorlar burdan yazayım dedim burdada kimse yok 😂