Nevinn kızlar 38 haftalık hamileyim elbiselerin altına külotlu çorap giymek sıkıntı olur mu bebek acisindan giyenler var mi
Deletedmom_26 Nevinn hamile külotlu çorapları var onlardanda alabilirsiniz ama ben normalini kullanıyorum beni rahatsız etmedi hiç
YazCilegi Nevinn göbek aşağısında tutun bel kısmını,ben kısın hep öyle giydim 🤗 İçim rahat etmez derseniz penti nin hamile çorapları da var
Nevinn YazCilegi ya bugün giydim ama mecbur kalınca,yukarı kadarda çekmiştim bi sıkıntı olurmu ki kafama takildi😯
Efsane Jartiyerli çorapları da çok iyi. Ama tabii jartiyersiz kendinden yapışkanlı olucak o zaman kaymıyor ve külot kısmı olmadığından sıkmıyor serin tutuyor😎
deletedmom351 Canım sürekli giydim 38. Haftam hala giyiyorum hamileler için olanı değil normal herkesin kullandığı külotlu çorap çok şükür sıkmadı yada herhangi bi sorun olmadı.
Nevinn deletedmom351 aynı haftadaymışız iyi bari rahatladim canım bende uzun zamandır giymiyodum kışın giydim de artık malum karnım burnumda korktum bugün bi sıkıntı olurmu diye teşekkür ederim canım rahatlattin beni