Yasemin2344 bugün 33+0 olduk 🌝 19’unda gösteriyor o kadar sabırsızım ama bir o kadar da korkuyorum ki ☺️
eşimle evleri ayırdık virüs riskini azaltmak için ben annemlere geldim şu anda tek mutsuz olduğum konu o 😞 onun dışında gerçek anlamda “içim kıpır kıpır” ve “içim içime sığmıyor” 😬😬