16 haftalıkken gittim bacaklarıyla kapatmıştı doktorum %80 kız demişti ama kıyafet almayın dedi bugün gittim kızımız oluyormuş ablaları yorum için hepinize teşekkürler 🥰🌺Ben de ultrasona bakınca anlamadım inanın ama kesenin yuvarlak olduğundan kıza yatkındım 🤩oğlum var bir tane 1,5 yaşında bir de kızım olucak şimdi rabbime şükürler olsun rabbşm dileyen bütün annelerin gönüllerine göre bir bebek nasip Etsin inşallah❣️🤲🏻