Busra8080 16 haftalığız bizde bende iki gündür hissediyorum elimi koyduğumda o pıt pıtları harika bir duygu bugünde çok az bir kere oldu genelde gece hissediyorum 🙈yarından sonra 17.haftaya giriyoruz bakalım daha çok hissederiz inşallah doktorumada sordum pıt pıtlar bebek dedi yavaştan artar her zaman olmaz dedi ❤