gmzns Çevremizden duyduğumuzla doğumdan sonra göğüs uçları yara olup bebeği emzirmekte zorlanabiliyormuşuz, gebelik döneminde göğüs ucu için kullanabileceğimiz bi krem yada önerebileceğiniz bakım var mı ☺️
ecembugra53 gmzns ben saf zeytinyağı kullanmıştım gebelikte cnm ondan sonra doktor krem veriyor zaten
Tiredmom gmzns benim cok oldu ilk gebelikte genelde ucu olmayanda göçük olanda çok oliyor galiba benim öyle 3 ay çektim yapmadığım kalmadi vok üzüldüm çok çektim çok ağladım aylarca ağlayarak kanayarak emzirdim allaha şükür bir gün uyandığımda oglum emmeye başladı bir ufak sizi bile yoktu ama sabah ezanlarında allaha yalvarırdım beni kurtar Allahim diye öyle yara oldu doktora gittim emzirmeyi birakcaksin yada devam etceksin herşeyi yapmissin demisti şimdi 2mgeneligim 32.haftam mustela kullanıyorum 2 haftadır yine ucum yok yine göçük allah yardım etsin vok korkuyorum allah kimseye vermesin
SofiB gmzns lansinoh bebek doğmadan kullanmaya başlamıştım çok faydasını görmüştüm yaram falan olmadan emzirdim çok şükür
gmzns Tiredmom çok çekmişsiniz çok geçmiş olsun çok üzüldüm benim göçük değil ama yara olcak diye çok korkuyorum