Ben 22+4 günlük hamileyim sağlık ocağındaki ebe kan değerlerimin düşük olduğunu söyleyerek bi ilaç yazdı doktorumla ama ilaç yan etki yaptı kullandigim gün kusmaya başladım ve midem bunyem bi anda değişti kendimi kötü hissediyorum yemek yemeye korkuyorum ilacın adı ferro sanol diye bisey kullanan varsa yada hiç kullanmadan sıkıntısız hamilelik doğum yapan arkadaşlar varsa yazabilir mi ilacı içmek istemiyorum😑