No-name Bol su içmeme rağmen cildim çok kurudu.Yüzümdeki gerginlik ve pul pul dökülmeler beni çok rahatsız ediyor.Ne yapılabilir?Sizde durumlar nasıl?
kucukfindik LETHE No-name yüz için bilmiyorum ama bacaklarım ve karnım için vazelin kullanıyorum asla kuruluk olmuyor
Aysel13-21 Bebek yağı kullan bendede aşırı kuruluk oldu cildimde bebek yağıyla nemlendiriyorum aşırı kuruyordu benimki kabuk kabuk oluyordu şimdi daha iyi