sevvalakkah Merhaba hanımlar 1 aylık hamileyim ve karnım normal sancılanıyormuş gibi sancılanıyor bu durum normal mi yoksa hemen doktora başvuru yapmam gerekiyormu ?
Mercimekmom sevvalakkah hamilelik boyunca agrı olucak canım ama bunlar seni rahatsız ediyorsa tabiki doktora git ama adet agrısı gibi hafif agrılar normal bebek içerde büyüyor tutunuyor ve kasların gerginleşiyor