11+6 dayım. Sabah çamaşırımda kahverengi küçük bir lekelenme gördüm. Az önce doktora gittim, tam muayene olacakken tekrar geldi kahverengi şeklinde. Doktor düşük tehdidi olduğunu söyledi. İğne ve hap verdi. Şu an karnım bir de belim ağrıyor, benzer bir durum yaşayan var mı çok korkuyorum bir şey olacak diye. Tam 12. Haftaya giriyorum tehlike geçiyor derken başıma bu geldi. Moralim çok bozuk:(