Benimde kalbimde ritim bozkluğu var ilaç kullanıyorum hamilelikten önce bıraktım. Şimdi 21 haftalığım. Geçen hafta kardiyolejiye gittim dogum şeklini etkiler mi diye ama her iki dogum içinde sıkıntı olmıcagını söyledi rapor verdi bana. 🙂 Kendi doktoruma ilettim bakalım hayırlısı hangisi olursa.