Bende de kıl dönmesi vardı bekarken 8sene kadar evlendim hemen ameliyat oldum öncesinde hep iltihaplanınca doktora gidiyodum boşaltıyodu rahatlıyodum uzun bir süre. Bence ameliyatı doğum sonrasına erteleyin sonuçta anestezi alacaksınız iltihaplandıysa eğer doktora gidin boşaltsınlar bence.