gozde_sarisoy Gkcgkc bizim herşeyimiz tamam odası arabası sadece kızımızı bekliyoruz sağlıkla gelsin evlatlarımız 🤲 ( vefat eden ablası var hiç birini kullanamadı 2 günlüktü ) kardeşine bıraktı 👼🏼
senakhrmn Gkcgkc Hastane çıkışı takımlar aldım 3 tane. 3 tanede 0-3 aylık takım aldım. 12 ay’a kadar giyebileceği zıbınlar aldım. Babynest ,banyo küveti,ana kucağı aldım. Beşik ve bebek arabası bakıyorz. Erken midir bnde bilmiyorum 🙈
izmirsibel Gkcgkc ben maalesef ki birşey alamadım çünkü bebeğimin cinsiyetini tam öğrenemedim önceliğim sağlıklı olması elbette ama bu ayda öğrenemezsem ortak renklerde birşeyler almaya başlayacam ☺️🥰🙏
Nursel67 @Gkcgkc 3 tane Hastane çıkışı Müslin battaniye 2 tane 2 Li takım birtane polar battaniye aldım
Gkcgkc senakhrmn beşik bebek arabası falan almadık biz daha. Zıbınlar alt üst takımlar çoraplar birkaç battaniye işte öyle 😇
gozde_sarisoy Gkcgkc amin inşallah 🙏 ama ilk üç ay uzun kollu giyilir hazirana geçince yavaştan kısa kollular giydirilmeye başlar ben alışveriş yaparken 0-3 aldım 3-6 aldım çabuk büyüyolar zaten
Mekselinda Çok erken daha alışverişe. Oda zaten yapmayı düşünmüyorum yanımda yatıracağım içim anne yanı beşik alacaz zıbın bez şimdilik bunlar daha önemli ama bunlarıda almadım çünkü bir haftada hepsi alınır biter
Neslihan1903 Gkcgkc erkem değil Ya artık ufaktan başlamak lazım yeni yılda çok zam gelecek 3 tane hastane çıkışı aldım 2 müslin 2 battaniye banyo seti bir kaç tulum aldım bir kaç yeni doğan zıbın bebek arabasını aldım mobilyasını ve diğer eksikleri ay sonuna tamamlayacağım inşallah 🤗
dogamoms 20.haftadaym 2 tane tulum dışında daha bişey almadım 2.evladım olucak nasipse sanırım o yüzden tecrübeden kaynaklı zamanı var diye düşünyrm. İlkinde heycan daha fazla oluyo hemen başlanıyo sanırım :) sağlıkla gelsinler 🌸😍
prensesannesii_ Gkcgkc 0 3 aylık 2 3 tane tulum 3 4 tane zıbın küvet setini 1 battaniye 2 3 tane muslin 3 6 aylik 4 5 takım tulum aldım babanesi annanesi bisyler ördüler artık biseylerini yavaştan almam lazım zaman hemen geçiyor
Sheems Gkcgkc hiç bir şey almamışım🙄daha erken deyilmi, ben hala cinsiyyetini bilememişim, bilsem belki daha heyacanla alişverişe başlarım
Sheems Gkcgkc 18+5 haftalik, 16 haftalikken ultrasonda oldum, gostermedi, hiçbirşeyini gostermek istemedi😁 yuzunu bile zarzor gore bilmişik, kaldiki cinsiyyetini