iremnrr_42 üzülme canım vardır bunda da bir hayır zaten yaşasa bile sağlıklı bir bebek olmayacaktı anomali çok olurdu. Ben kendimi bunu düşünerek teselli ediyorum inşallah doğru zamanda yine olucak😊 değerinde düşüyorsa çok güzel korkma böyle devam et