Arkadaşlar ben bu hafta şehir dışına ailemi ziyarete gitmeyi düşünüyordum ama maalesef 20 yaş altına yine belirli yasaklar geldi bunlardan biri de toplu taşıma ama Veli yada vasiyle seyahat edilebileceğini okudum yani sizce yanımda eşimle seyahat edebilir miyim?