asliiiiii87 Bebisleri hastaneden disari cikarirken filan hangisini tercih etmeliyiz? Battaniye yeterli olur mu, yoksa astronot tulum ya da ustu acilmasin diye welsoft kundak mi tercih edilmeli? Tulumlar da genelde 3 aydan basliyor sanki?
19231923 asliiiiii87 ben battaniyeye sarmayı düşünüyorum zaten bi çıkçaz arabaya bincez hemen pusetin üstünü de müslinle kapattık mı yeterli bence ☺️
livasmomm asliiiiii87 ben 4 tane muslin örtü aldim 1 tanesiyle kundak yapip ustune de penye battaniye ve peluş battaniye sarcam… 31 ocak cunku doğum tarihim hava soguk olacak… yeni doğan grubuna astronot olmuyor zaten.
asliiiiii87 livasmomm evet soguk olacak ama battaniye acilp durur diye korktum. kalın dıs kundak buldum ınternetten, owli’nin.
livasmomm asliiiiii87 onlar da güzel icinden de cift katli penye battaniyeler oluyor onlara sarsan hicbisey olmaz yuzunu de örtersin zaten direk arabaya binilecek
livasmomm asliiiiii87 yeni doğan bebek okadar hareketli olmuyor uyuyor zaten cogunlukla icten kundak yaptigin zaman hicbir sekilde açılmaz ustekki battaniye
turansmom1 asliiiiii87 cikakirken üstü neden açılsın ki? Ben kundak yaptım bir battaniyesini birde battaniyeye sardim pusete koydum çiktim arabaya bindim o beş dakika içinde cocuk üşümez merak etme.
Zeyyno_ asliiiiii87 Ben yenidoğan olduğu için zaten hassas oluyorlar yani rahatlık açısından kundak tercih ettim battaniyede sarıcam 🥰🥰🥰🧿kundağımızn dışı nohutlu battaniye tarzında içi astarlı içi elyaf dolgulu çıtçıtlı açılıp kapanıyor öyle ben çok sevdim
91ARIN91ASK asliiiiii87 benim şubatta gelicek bebeğim annem astronot ördü ayaksız bide battaniyesi var taşıma çantasına koyucam çıkıcaz
Zeyyno_ asliiiiii87 https://hizliresim.com/cPYBJq https://hizliresim.com/kV70zR İnstagram üzerinden alışveriş yaptığım bi sayfadan aldım cnm belli bi marka değil fiyatıda 55TLydi
Mengihilal asliiiiii87 2 tane kış bebeğim oldu ikisinde de tulum kullandım kalın olanlarından astronot gibi düşünün yani. Onun üzerine tekrar battaniye örtülüyor. Bebekler yenidoğduğunda tahminimizden daha çok dışarı çıkabiliyoruz (hastane işleri aşı tahlil vs.) hazırlığını yapın bence.