Kızlar daha önce post açıp beklenen adetten 2 gün önce yaptığın gebelik testini atmıştım çizgi çıkıyordu çok silik.Beklenen adetten bir önceki gece adet oldum ama pembe lekelenme ile başladı sonraki gün kanamaya döndü ama çok az..Ve şuan damla damla bitmek üzere.Hiç böyle olmazdı 6 gün sürerdi ve çok olurdum ilk 3 gün..Böyle adet gibi olup hamile olan var mı? Varsa nasıl öğrendiniz??