Ben çatlatma iğnesiyle hamile kaldım kızlar 6 haftalığım. Bana doktor 36 saat falan demedi iğne olduğum gün dhail 4 günü değerlendir dedi tabi biz garanti olsun diye 1 2 gün fazla değerlendirdik. Kendinizi fazla yormayın. Bu 3. İğnemdi çok şükür tuttu. Kimisi batıl inanç falan diyor ama daha öncekilerde öyle belimin altına yastık koyma çok fazla uzanma falan yapmamıştım. Ama bu ay hep belimin altına yastık koydum. Garanti olsun diye de ilişkiden sonra hiç kalkmayıp öyle uyudum. Ve eşimde bende abdest alıp yaklaştık birbirimize.