Şu yaşıma kadar hiç bilmem ellerimin kuruduğunu yüzümün kuruduğunu 🙄 şu son 2 haftadır felaket bir kuruluk var tenimde. Ellerimin üzeri tırtıklı gibi oldu. Vazelin kremler vs denedim ama ellerimden krem hissi geçince yine eski haline dönüyor. Siz nasıl yumuşatıyorsunuz bitkisel yağ veya krem var mı kullandığınız belki banada bir fayda olur