sanemsivas6 Merhaba hanımlar . Gebelik belirtileri geneldir bazen. Ama adetten önce değişik bir belirti yaşayıp da hamile olduğunu öğrenen var mı aramızda ? Ben mesela şu an Karın sancısı ve mide bulantısı karışık belirti yaşıyorum sizin nasıl belirtileriniz var ?
Elfynsmr sanemsivas6 adet öncesi belirtileri yaşadım birden sıcak basıyordu sık idrara çıkıyodum kasığımda ağrı vardı göğüslerim acıyordu ve şişmişti ek olarak öğrenmeden önceki gün mide bulantım olmuştu hafif ama ben adet olmayı bekliyordum hamileymişim
Kimkibu sanemsivas6 sadece hissiyat vardu başka bişi yok ama tabi kişiden kişiye değişir 11+1 hamileliğim bende hala bişi yok..
ferhunde sanemsivas6 gogus buyumesi olmistu.bir de ogrenmeden iki uc gun once sabahlari durup dururken ogurme geliyodu.ben genelde kokulara cok hassasim o yuzden saniyordum.meger hamileymisim😊
Sukusum sanemsivas6 adet günümden 4gün önce kahverengi lekelenme yaşadım bir de hafif karın ağrısı o zaman anlamıştım hamile olduğumu 4 gün bekleyip tam adet günümde kan vermiştim sonuç pozitif:)
Mimozaa00 Agustostaki gebeligimde test yapmadan bile çok emindim hamile olduguma..ve hamileydimde zaten.. gogus siskinligi, gobekte biraz fazla şişlik, adet agrısı gibi agrı olmuştu.. tıpkı şuan oldugu gibi😊
Haticeyuce31 sanemsivas6 gebelikten gebeliğe değişiyor aslında ben oğlum da 9 ay boyunca hiçbir şekilde bir tane bile belirti yaşamamıştım hiçbir şekilde iyi veya kötü hiçbir belirti yaşamamıştım bazen karnım çıktığı halde hamile olduğumu unutuyordum Yani hiçbir belirti yoktu Sadece oğlum da hamilelikten önce 2 gün sabah uyandığımda yataktan kalkarken hafif mide bulantısı ve baş dönmesi vardı ama daha adet olmamıştım ve o sıra boğaz ağrısı falan çekiyordum iki buçuk sene evvel hastalığıma yörmüştüm ama doktora gittiğimde ini bana antibiyotik yazacak da böyle bir şeyim de olabileceğini söyledim Öyle hamileliğimi öğrenmiştim o sırada zaten düşünüyorduk bunda da bir 10 gün öncesinde aşırı bel ağrısı ve yorgunluğum vardı ama o hafta obel ağrım’ın olduğu hafta büyük temizlik yapmıştımzi Hem ona yormuştum cok yoruldum diye bir de 2 yaşında oğlum var çok hareketli bu ara 2 yaş sendromunda falan hani dedim oğlum beni çok yoruyor falan gibisinden de söylüyordum o belirtilerle öğrendim yani o belirtilerden 10 gün sonra hamile olduğumu öğrendim şu an 9 artı 1′im