edasaribek normalde 12+5 im ama bebek 14+0 80 gr mis nasil oluyor anlamadim iyi veya kotu biseyde demediler boyle bir durum yasayan varmi
esraizmirli edasaribek ne yiyosun canıım bizede formül söyle 😂 2 hafta önde gitmesi normal ama daha fazla öne geçerse şekerine falan baktır canım
_41sumeyye_ edasaribek bnmkide basindan beri 3 hafta onde canim bi sknti yok sukur 36 haftalik olduk doktorun bi sorun olursa sana soylrr zaten kndini korkutma doktoruna guven ytr😊
[silindi] edasaribek ohh masallah.Benımde bir hafta onden gidiyor🌸İleride kapanabiliyormus ama fark oyle dediler
Baobap edasaribek 2 hafta ileri ya da geri gitmesi sorun teşkil etmiyor. Can sıkcak bir şey yok yani. İlerleyen zamanlarda eşitleniyor. Eşitlenmezse doğum tarihini değiştiriyorlar sadece.
edasaribek esraizmirli p valla biseyde yiyemiyorum ki dogru durust🙈😅😅 hep kusuyorum idrar yollari enfeksiyonumda var onun icin şaşırdım
esraizmirli edasaribek sürekli aynı doktoramı gidiyosunuz eğer farklı biryer tercih ettiyseniz ultrason farklılığıdır belki