Sinembe 22haftalik hamileyim ama bebeğim tekme atmıyor hıçkırık gibi hissediyorum sanki sizlerde durumlar nedir ?
senakhrmn Sinembe Bendede aynı canım. Bende 23.haftadaym ama sadece karnımda pıt pıt kalp atışı gibi hissediyorum
Sinembe Hayır yok doktorumda normal dedi kilo alislarimda aşırı değil aslında ama neden böyle bilmiyorum 🥺
Erendilan Sinembe ilk hamileliğinizse olabiliyormuş daha geç hissediyormuş kimisi telaş yapmayın sağlıkla gelir inşallah☺️
Dryalp Sinembe bende 21gibi hissettim suan 22az cok hareket edıyor hıssedıyorum 26kadar yolu var demıstı doktor elım hep karnımdaydı hıssederım dıye olur canım hıc sıkma canını
Zafsim0801 Sinembe bende 20haftalıgımmmm vallla uzandıgımdaaa karnıma tık tık yapınca öZellikle gündüzleri kalp atışı gibi tık tık oynamalar duyuyorum
C_E Sinembe hareket ettiğini döndüğünü falan hissetmiyormusun doktorunla görüş bence çünkü 20.haftadan sonra artık çok net hissediliyor
Sinembe Oysul inşallah bizlerde görürüz o günleri ya 🤭 Erendilan evet ilk hamileliğim amin inşallah hepimiz sağlıcakla alırız inşallah
Oysul Sinembe o haftalarda aynı bende böyle hissediyordum varla yok arası. Sonra 2-3 hafta sonra akşam otururken birden pit diye bir yükseldi indi cıktı göbeğim. Sonra da zaten geldi devamı özellikle akşamları mesai gibi hareket ediyoruz 😍😍
Gzmmmmmm Sinembe İlk Hamilelikte Öyleymiş Bende Çok Evham Yaptım Sürekli Sağlık Ocağına Kalp Atışı Dinlemeye Gidiyordum , 24. Haftadayım Artık Hissediyorum ama Çok Aşırı değil Çok Net Hissediliyor Vs Diyenler Kişiden Kişiye Değişiyor Modunuzu Düşürmeyin…☺️