Bebeğim henüz 17 günlük ve topuk kanı sonucunda tiroid değerlerinin yüksek çıktığını öğrendik. Bugün görüşmeye gideceğiz ama ben çok korkuyorum. Sonucu yüksek çıkıp, gelişimi sağlıklı ilerleyen oldu mu? Bebeğim için çok endişeleniyorum, lütfen yardımcı olun.🤲🏼😔