Minaliy Kızlar klomen kullandıktan sonra kaçıncı günde doktora gittiniz ve yumurtalarınız hangi boyuttaydı?
Merveeee45 Minaliy canım ben 6. Gün gittim 14 mm di bir tane yumurtam vardı doktor iki gün sonra tekrar gel dedi bende eve beldik 3 4 tane nar ayıkladım kaşık kaşık yedim 🥳🥳 gittiğimde bir yumurtam daha olmustu ve 19 mm büyümüşlerdi çok şükür iğnemi de oldum o gün şimdi 4. Günüm iğne olalı beklemedeyim adetim 11 Aralık inşallah olmam 🙏🙏🙏
synpolyanna Minaliy adetim 7 kasımda bitti 9 kasımda aynı saatte 2 hap yuttum 13 kasımda kutu bitti. 17 kasımda kontrole gittiğimde 3 adet yumurtam oluşmuş 19,19 ve 20 mm boyutunda igne vermedi. 3-4 aralıkta adet olmassan test yap dedi heyecanla bekliyorum🤲🤲
Yasemin0728 Minaliy hap bitti iki gün sonra gittim solda iki tane yumurta olusmus biri 11 mm biride 14 mm di 4 gün sonra ya randevu verdi narla havuç yedim gittim sağda da yumurta olusmus toplamda 3 tane yumurta oldu 18 ve 19 mm boyutları ve 2 gün sonasida ignemi vuruldum bakalım 10 aralığı bekliyorum
Minaliy Merveeee45 bende hergün 1 tane nar yemeğe çalışıyorum canım. Bugün bende gittim 13 12 mm 3 tane yumurtam varmış klomene devam et cuma gel dedi
balperisi_71 Merveeee45 merhabalar daha önce gebelik oldumu sizin. Çatlatma iğnesi vermeleri sartmi kendiliginden catlamiyormu sizin
Merveeee45 Minaliy bol bol ye ara ara kaşıkla gelip gittikte çok faydası olacak bir de Meryem suresi dinle bol bol herşey allahtan 🙏inşallah allahım bizlere de nasip eder
Merveeee45 balperisi_71 bir sorun çıkmadı elimdeyse bendede 1 sene korunmadık artık doktora gittim bende oda tedaviye başlayalım o zaman dedi ilk klomen ve iğne tedavisi oldu hamilelik oluştu ama 10 haftada kalbi durdu sebepsiz yere kürtaj oldum iki ay geçti tekrar istiyorum dedim aynı tedaviyle tekrar başladık ama bana yumurtan çatlamıyor vs bir problem olduğunu hiç söylemedi doktor galiba kendisi geliştirip çatlatıyor yumurtaları o şekilde kolay gebelik oluşuyor diye düşünüyorum ben aslında canım
balperisi_71 Bende geçen ay tek doz klomene basladm adetin 5.gunu . Adetin 14.gunu çağırdı 14mm di istedgm gibi olmadi deyip yolladi hicbsy anlamadim
Merveeee45 balperisi_71 aşkında 14 gün galan demiyor benim doktorum adetin 5 günü köomen kullanmaya başlıyorsun 5 gün içiyorsun 6 gün gittiğinde gelişmişler bakıyor eğer gelişmediyse iki gün daha bekliyor tekrar bakıyor iğne yapılıyor benim iyisindedir böyle oldu canm sen teklif et doktoruna bir de bakalım
Minaliy synpolyanna inşallah hayırlı haberler verirsin canım çok güzel büyümüş yumurtaların maşallah umarım bu ay hamilelik müjdeni alırsın 🙏
Yasemin0728 Merveeee45 canim bugün çok hafif bel ağrısı hissettim ama psikolojiktir diye belirti sayamiyorum ya
synpolyanna Yasemin0728 vala bi kac gun önce hem sag hem sol kasığımda ani gelen sızılar var belime agrı vuruyordu şuan ara ara sağ kasığım sızlıyor ama çok az.Birde herşeye ağlıyorum bilmiyorum belirtimi bunlar klomenin yan etkilerinde kasık ağrısı yazıyordu ama bilmiyorum