Benim gibi heycanli ve evinin ekonomisini de düşünen anneler 🤗 civilde uni babynin 24*72 islak mendil ben 89 liraya almıştım şimdi 99 lira olmuş biz 2 tane sipariş ettik 48 paket oldu yani. Bize bı paketi 3,75 liraya falan gelmişti. Paketler açılmadığı sürece kuruma olmuyor zaten onun dışında da ilk doğduğu zaman pamukla temizlenirse cildi biraz kendini toparlayana kadar yani kolay kolay hiç bı ıslak mendil pişik yapmaz diye düşünüyorum inşallah düşüncelerimde yanılmam size de fikir olsun diye söyleyeyim dedim🤗