Gzmkk 1 haftadır idrarda yanma kasıklarda ağrı vardı dün fark ettim ki sarı akıntım var birde rahim içinde kaşıntı var kendi kendime şüphelendim rahimde yara olmasın diye bu nasıl anlaşılır belirtisi var mı birde nasıl muayene ediliyor cekiniyorum da ?
Hacer5454 Gzmkk bana o kaşıntı durumuve akıntı ilk hamileliğimde okmultu doktorun travicort diye bir krem vermişti iyi geldi kaşıntıyı kesti. yara da eltimde vardı elime geliyor kendimi taaretlediğimde diyordu vajinal ultrasonla bakmıştı küçük bir lazer operasyonu ile 10 Dk da yaktılar yarayı anestezi ile tabi.
Ozgsgr Gzmkk benim vardı yaklaşık üç aya yakın hep kanamam oldu en sonunda doktor yarayı yaktı çünkü ilaçla geçmedi. Vajinal muayne ile bakmıştı
Suzii-90 Gzmkk rahimde yara ilişki de de kanama yapiyo canım bende vardı o şekilde farkedildi vajinal muayene ile baktı sonra yara temizlendi senin kaşıntı falan enfeksiyon olabilir bi muayene ol istersen ne varsa anlaşılır geçmiş olsun 😊
eminesen07 Ozgsgr benim de aynı şekilde rahimde yara var ilaçlarla geçmiyor ve gebe kalmayı engeliyor napmam gerekiyor
Ozgsgr Gzmkk benim yanma kaşıntı vs. Hiç yoktu kanamam kesilmeyince doktora gitmiştim o şekilde öğrendim.yanma ve kaşıntı enfeksiyon belirtiside olabilir
Bfduam Suzii-90 her ilişkide, her defasında mutad yapıyor mu kanama? Bir kaç damla mı pede bulaşacak kadar mı?
Suzii-90 Bfduam evet her ilişkide kanama yapıyordu adet günlerinin ilk günü gibi oluyodu leke şeklinde cok fazla olmuyodu tedavi edilince bidaha tekrarlamadi şükür
Suzii-90 Bfduam hayir yoğun kanama olmuyodu leke şeklinde oluyodu yanma olmuyodu böyle bi probleminiz mi var
Bfduam Suzii-90 Özelin kapanması hiç iyi olmadı, burdan rahat yazılamıyor her şey. Adet bittikten bir kaç gün sonra ilişki sonrası (saatler sonra) Totalde bir kaç damla açık kırmızı renkte kan geldi o kadar. Bir kaç gün sonrada yanma hissi olunca anlamlandırmaya çalıştım ne olabilir diye.
Zeynepsa Gzmkk ben bir kaç gün önce jinekologa gittim.alttan muayene etti yara var dedi erozyon olmuş ilaç verdi.Bende de ilişki sırasında çok ağrı ve yanma oluyordu
Bfduam Zeynepsa bende ilişkiden bağımsız oldu yanma hissi, adetli gibi hissetme hali oluyor tam olarak.
Knur12 Cinsel ilişki sonrası ağrı acı sızı olmadan kanamam geliyordu az da değil baya geliyordu 3 4 defa geldi sürekli gelmedi yara yakma işlemi önerdi doktorum ama ben bebek istediğim için yaptırmadım gebeliğe engel bişey değil demişti yara için şimdi hamileyim bir kere kanama oldu yaradan geliyordu doğumdan sonra yaktırmayı düşünüyorum
Bfduam Knur12 geçmiş olsun öncelikle, sonrasında da hayırlı olsun yavrunuz şimdiden. Inş sağlıkla kucağına alırsın yavrunu, sonra gereken yine olur. Bende böyle bi kanama olmadı, yanma hissi vardı, sanırım sizde bu yanma olması?
Suzii-90 Bfduam anladım muayene olsanız daha iyi sanırım belki adetten sonra olunca kalan kandir bunu bilemeyiz en iyisi muayene olmak gecmis olsun ☺
Knur12 Bfduam teşekkür ederim ☺️ Hiç bir acı belirtisi olmadan kanamam geliyordu antibiyotik kullanmıştım hamile kalmadan önce ama işe yaramamış 😔
Bfduam Knur12 rica ederim, ne demek. demek ki ara ara geliyordu kanamanız, yok bende bir kaç damla oldu gelmedi sonra.