Ayse123-- Kızlar 2 gün sonra detaylı ultrasona giricem. Acaba hareketli olması için ne yapmalıyım siz ne yediniz içtiniz fikir verir misiniz ☺️
halitefe Ayse123-- baklava ye canım birde vişne suyu iç ben ne yesem hareket etmiyordu iki tane çikolata yiyordum yok detaylı ultrason günü doktorum güzelce karnını doyur sonra baklava ye bak nasıl hareketli oluyor dedi cidden kıpır kıpır bebiş
Ayse123-- Baobap ben daha hareketlerini yeni hissediyorum 19 haftalık geceleri pıt pıt böyle mutlaka gündüz de hareketi vardır da hissetmediğim için 😂😂
Cansel6161 Kizlar detaylı ultrasonu doktor bendende istedi renkli ultrason kağıdı veriyolar mi bilginiz var mı
Ayse123-- Cansel6161 CD veriliyormuş doktora götürmek için renkli olarak da mutlaka veriliyordur Kayseri de Mustafa Başbuğ a gitçez perşembe gün sekreteri öyle demişti verirler heralde
Baobap Ayse123-- ben çok zayıfım o yüzden erken hissetmişim doktorum öyle söyledi. 15+4 te başladı. Çok tatlı bir duygu❤️
halitefe Ayse123-- aaa Mustafa başbuğa mı gideceksin zaten mutlaka demiştir hemşiresi et yemeği ye sonra baklava ye diye bende düzenli olarak ona gidiyorum 🤗🤗
Ayse123-- halitefe sabah gitçem de kahvaltı yapıp hadi baklava yenir de sabah sabah et zorlayalım bakalım 😂😂😂
Ayse123-- halitefe ben system e gidiyorum Hüsne bostana detaylı için tavsiye etti ama biz sormadığımız için bişey demedi 😂
Ayse123-- Baobap olabilir bende hafif hafif hissettim ama oksapar kullanıyorum karnımdan oda karnımda şişlik yapıyor bide doktor karın kasları gevşetiyor demişti şimdi koldan yapmaya başladım daha çok hissediyorum hareketleri
halitefe Ayse123-- benimde normal takibimi mustafa başbuğ yapıyor hep ona gidiyorum arada sırada da systemde eda ülkü karakılıç var ona gidiyorum bende😊😊
Ayse123-- Baobap aynen ilaçlar bıktım karnım da erik gibi sertlikler oluştu koldan daha çok ağrıyor ama mecbur 😔