Hmlayse canım kuru kayısı kaynat blender dan geçir, kayısı suyu olsun ben iki koca şişe götürdüm yanımda, ve doğumdan 2-3 gün önce çörek otu yağı sabah akşam bir kaşık içtim, sezeryandan sonra da bişeyler yiyip içmeye başlayınca yine çörek otu yağı ve kayısı suyuna başladım hiç zahmet çekmedim. Ve ben zaten çok kolay kalkmıştım hiç yatmadım hep gezindim