ozi52 Arkadaşlar merhaba, Oksapar iğne piyasa da sıkıntı oldugunu söyleyip Eş degeri olan ENOX iğne verdi eczacı. Ama ben oksapara alışmışım şuan garibime gidiyo. ENOX kullanan varmı acaba?
Bgmky ozi52 ben başta enox kullanıyordum sonra oksapar a geçtim. Oksopar kullanım açısından daha iyi sanki
ikibebelianne ozi52 canım hiç fark yok ben ıkısınıde kullandım şu süreçte eczanede ne varsa al bulmamaktan ıyıdır
Nilirem ozi52 bende ilk zmaanlarda enox kullanıyodum ama cok yakıyo ya oksapar daha iyi cok yakmıyo ama icerigi aynı tabi
ozi52 Bgmky Bence de ama şuan piyasa da yok 🥺 Eczaneler de yok. Oksapara çok fazla talep oldugnu ve herkesin ona yönlendigni söylediler.
halitefe ozi52 öyle oluyor bir arada benim elime clexan geçti o kadar yumuşakki vuruşu falan ilaç bitince kendi otomatik atıyor iğneyi sürekli ondan kullanmak istemiştim ama hiç bulamadık bir daha😅😅
ozi52 halitefe Evet oda varmış ama piyasadan kalkmış oda… Bundan da çekiniyorum. Doktorum da sıkıntı olmaz demiş ama ah şu alışkanlıklar 🙈😅😅