Kızlar ne yaptıysam dönmedi sabah ballı sütle muz yedim sonra detaylıya girdim dönmeyince yarım saat git bi kahve çikolata ye gel dedi doktor yedim yürüdüm tekrar girdim yok dönmedi cuma tekrar gel çünkü dönmüyor dedi baya da uğraştı kadın Allah için bakamadım çünkü bir sürü yer var dedi napıyosa aşağı dönük 🙄😂 var mı böyle olan 21+4düm dün cuma günü 22+1 olucam inşallah