Kızlar başlıkta da olduğu hibi 36 gubde bir adet göruyom bugun de catlatma ignesinin 14ncu günü adetime daha 11 gün var dün yaptığım test negatif cikti adetime daha var diye negatif cıkmış olabilir mi sizce yoksa adet uzunluğu ne olursa olsun ignenin 15nci günü poztif mi görülür